Miksi yksi ainoa mies saa maailmani järkkymään?Suistaa sen pois raiteiltaan.Ja miten se tapahtui taas,vuosien jälkeen?Jokin vavahdutti sydäntäni.Kyllähän minä tiesin kaipauksen olleen olemassa.Ja myönsin sen.Vannoit yhä rakkautta minua kohtaan,mutta tiedän,ettei asiat ole niin yksinkertaisia.Rakastat naisia,mutta ketä sydämestäsi.Ketä kaipaat,rakastat,haluat,ihan oikeasti?Kuka saa sinun sydämesi raiteiltaan?Koitin sinut unohtaa,muttei se onnistunutkaan....

Jotain täytyy kyllä keksiä,jotain uusia juttuja,millä unohtaisin sinut.Saada elämälleni jokin uusi suunta,tarkoitus.Täytyy saada taas elämä raiteilleen.

Huomasin nuuhkivani eilen päällä ollutta puseroani.Luulin haistavani partavetesi tuoksun.Mutten sittenkään ollut varma,oliko se sittenkin vain minun hajuveteni tuoksu.Partavetesi tuoksu olisi voinut tarttua puserooni,kun halasit minua eilen monta kertaa.Jotain välillämme on,sinä otat minut kainaloon,otat kädestäni kiinni ja sanot rakastavasi minua.Pakahdun sinusta ja sanoistasi.Mitä tämä on?En ole onnistunut vieläkään päästämään sinusta irti,koska tunnen vielä voimakkaasti jotain sinua kohtaan.Olen mielelläni kainalossasi ja annan mielelläni käteni käteesi.Ja niin mielelläni olisin valmis suutelemaan sinua.

"Miksen voi sinua unohtaa,tunteitani tukahduttaa.Annan tunteitteni minua kurittaa,niin kovasti satuttaa.Sydämeni ei sinua unohda.Voi auta,mua armahda"

Olinko sittenkin taas oikeassa?Lupauksia lupausten perään,muttet kuitenkaan pitänyt niitä.Sanahelinää minulle.Minä,joka tahdoin uskoa aina sinua ja lupauksiasi.Miksi vielä kuitenkin odotan jotain,odotan yhteydenottoasi.En voi aina ymmärtää oikein itseäni.Vanha suola janottaa.Tai sitten jossain sisimmässäni toivon ja uskon,että olet se ainoa oikea rakkaus minulle.Juttumme alkoi ja loppui ja nyt kai välillä toivon,että se jatkuisi taas.Vaikkei näin voi elää.Miksi piiskaan itseäni,miksi kuritan,kun ei minun tarvitsisi.Haluaisin taas niin olla onnellinen.